Object

Title: Klient i wartość tworzona dla niego w organizacji

Title in english:

Client and value created for him in the organization

Creator:

Zymonik, Zofia

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 778-792

Abstrakt:

W artykule przedstawiono kształtowanie wartości dla klienta zewnętrznego. Zinterpretowano istotę i pojęcie klienta na tle historycznych uwarunkowań społeczno-gospodarczych. Pokazano, że w tworzeniu wartości produktu dla klienta zewnętrznego pomocni są klienci wewnętrzni. Zasugerowano, aby wartość produktu organizacji była wzbogacona o wartość kapitału ludzkiego. Powołano się na przykład koncernu Toyota, w którym te dwa rodzaje wartości tworzą swoisty łańcuch DNA. Przedstawiono autorski model tworzenia wartości dla klienta oparty na zasadach pozwalających na doskonalenie poziomu jakości życia.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123999

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information