Obiekt

Tytuł: Zarządzanie relacjami z klientami jako czynnik przewagi konkurencyjnej w energetyce

Tytuł odmienny:

Management of relationships with customers asa factor in competitive superiority of the energetic

Autor:

Wójcik, Grażyna Paulina

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 725-740

Abstrakt:

Postępująca liberalizacja i globalizacja gospodarki (prowadząca do wzrostu podaży i znoszenia barier ograniczających działalność konkurencji) wzmaga znaczenie umiejętności wykrywania zmian w potrzebach klienta i szybkiego na nie reagowania. Zmiany te powinny skłaniać organizacje do poszukiwania własnego kształtu zarządzania relacjami z klientami. Zorganizowanie odpowiednich przepływów informacji, a przede wszystkim uświadomienie sobie wagi znaczenia faktu posiadania takiej wiedzy, jest jednym z ważniejszych wyzwań, jakie stoją przed firmami działającymi w gospodarce rynkowej. Wiedza ta pozwala organizacji na zwiększenie swojej zdolności adaptacyjnej, optymalne wykorzystanie budżetów marketingowych, a w konsekwencji – wzrost przychodów. W dobie hiperkonkurencji szczególnego znaczenia nabiera umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123995

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

21 wrz 2023

Data dodania obiektu:

21 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

41

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/162303

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji