Object

Title: Ocena satysfakcji klienta po wprowadzeniu innowacyjnej usługi przez MPK w Siedlcach

Title in english:

Attempt to examine the customer satisfaction after the introduction of innovative business services by city traffic company in Siedlce

Creator:

Wereda, Wioletta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 697-712

Abstrakt:

W latach 90. przedsiębiorstwa zdały sobie sprawę, że nie są w stanie utrzymać się na rynku bez klientów. To dzięki nabywcom firma ma możliwość egzystencji na rynku. Przedmiotem konkurencji stała się zatem wiedza o kliencie, jego wymaganiach i wreszcie poczucie satysfakcji w czasie współpracy z przedsiębiorstwem. Konsument staje się wiernym nabywcą firmy, jeśli jego oczekiwania zostały w pełni zrealizowane oraz wtedy, kiedy dostarcza mu jedynej w swoim rodzaju niepowtarzalnej wartości. Celem artykułu jest próba okreś-lenia poziomu satysfakcji klienta po wprowadzeniu przez spółkę miejską MPK w Siedlcach na rynku lokalnym innowacyjnej usługi. Produkt ten ma na celu podniesienie jakości obsługi klienta oraz zwiększenie zadowolenia konsumentów korzystających z usług tego przedsiębiorstwa.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123993

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information