Object

Title: Orientacja na klienta i dobre praktyki w kształtowaniu relacji na rynku pracy

Title in english:

Customer orientation and good practice in shaping relations upon labour market

Creator:

Taraszkiewicz, Tomasz ; Kuczyński, Dariusz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 655-666

Abstrakt:

Osoby bezrobotne i poszukujące zatrudnienia stanowią bardzo wymagającą grupę klientów. Ich struktura charakteryzuje się wysoką dynamiką zmian, podyktowanych z jednej strony uwarunkowaniami transformacji ustrojowej, z drugiej – bieżącą sytuacją na rynku pracy i implikacjami światowego kryzysu finansowego 2007-2009. Za sprawą postępu cywilizacyjnego gusta i preferencje ewoluują, a oczekiwania wzrastają. Niewątpliwie wiele cennych inicjatyw podejmowanych jest w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdańsku. Realizowane są innowacyjne projekty, uruchamiane są nowatorskie przedsięwzięcia. W codzienne funkcjonowanie urzędu wpisana jest idea orientacji na klienta. Przemyślane rozwiązania stosowane w kształtowaniu relacji na rynku pracy z czasem zyskują miano dobrych praktyk, stanowiąc przykład do naśladowania dla innych urzędów.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123990

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information