Selection of customers with the use of AHP method on the example of a company from the food sector
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
21 wrz 2023
21 wrz 2023
25
https://dbc.wroc.pl./publication/162291
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wybór klientów metodą AHP (Analytic Hierarchy Process) na przykładzie przedsiębiorstwa z branży spożywczej | 21 wrz 2023 |
Krzepicka, Alicja
Becker, Jarosław Stankiewicz, Monika
Łada, Monika
Domagała, Michał Łakoma, Agnieszka Piwoni-Krzeszowska, Estera
Grębosz-Krawczyk, Magdalena Otto, Jacek Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Stolarska, Monika Mańko, Kamila
Wójcik, Grażyna Paulina