Obiekt

Tytuł: Wykorzystanie metod i technik zarządzania jakością dla zapewnienia satysfakcji klientów na przykładzie dostawców z branży motoryzacyjnej

Tytuł odmienny:

Quality methods using for clients satisfaction assuring; based on automotive industry

Autor:

Łuczak, Jacek

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 420-429

Abstrakt:

"Niniejszy artykuł prezentuje metodykę badania dotyczącego identyfikacji i oceny istotności metod i technik zarządzania jakością na przykładzie dostawców w branży motoryzacyjnej oraz wstępne i ogólne wyniki badań. Zostały w nim zaprezentowane założenia badania zmierzającego do identyfikacji, wskazania istotności oraz motywacji przedsiębiorstw w tym zakresie. Badaniu poddane zostały wszystkie przedsiębiorstwa zlokalizowane w Polsce, posiadające certyfikat SZJ ISO/ TS 16949.Wyniki pozwolą na właściwe ukierunkowanie utrzymania i rozwoju systemów zarządzania jakością w zakresie stosowania metod i technik zarządzania jakością, są ważne głównie dla obecnych i potencjalnych dostawców dla producentów samochodów. Istotny aspekt pracy to także weryfikacja bardzo rozbudowanej teorii i faktycznego wykorzystania metod i technik doskonalenia. Słowa kluczowe: zarządzanie jakością, wymagania klientów, satysfakcja klientów, metody i techniki doskonalenia.""Niniejszy artykuł prezentuje metodykę badania dotyczącego identyfikacji i oceny istotności metod i technik zarządzania jakością na przykładzie dostawców w branży motoryzacyjnej oraz wstępne i ogólne wyniki badań. Zostały w nim zaprezentowane założenia badania zmierzającego do identyfikacji, wskazania istotności oraz motywacji przedsiębiorstw w tym zakresie. Badaniu poddane zostały wszystkie przedsiębiorstwa zlokalizowane w Polsce, posiadające certyfikat SZJ ISO/ TS 16949.Wyniki pozwolą na właściwe ukierunkowanie utrzymania i rozwoju systemów zarządzania jakością w zakresie stosowania metod i technik zarządzania jakością, są ważne głównie dla obecnych i potencjalnych dostawców dla producentów samochodów. Istotny aspekt pracy to także weryfikacja bardzo rozbudowanej teorii i faktycznego wykorzystania metod i technik doskonalenia.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123972

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

6 paź 2023

Data dodania obiektu:

21 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

14

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/162280

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji