Object

Title: Wpływ technologii informatycznej na jakość procesu usługowego i na klienta

Title in english:

Impact of the information technology on the quality of the service process and on the client

Creator:

Dobrowolska, Anna ; Dobrowolski, Wiesław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 103-119

Abstrakt:

W ostatnich latach obserwowany jest szybki rozwój technologii informatycznych. Coraz więcej organizacji wprowadza nowe urządzenia i rozwiązania technologiczne do swoich procesów usługowych, znajdując w tym możliwość zdobycia przewagi konkurencyjnej. Usługi wykonywane bez udziału technologii zastępowane są coraz częściej usługami wspomaganymi technologią informatyczną. W artykule przedstawiono rodzaje i przykłady usług z uwzględnieniem udziału technologii w kontaktach usługodawcy z klientem, zmiany w kryteriach oceny jakości usługi wynikające ze zmian w zakresie technologii informatycznej w procesach usługowych, a także zaprezentowano przykłady zmian wprowadzanych w zarządzaniu procesami usługowymi wynikających ze zmian technologicznych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123919

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information