Object

Title: Wybrane aspekty kształtowania struktury produktu marketingowego regionu o wysokich walorach turystycznych (na przykładzie Bieszczadów)

Title in english:

Selected aspects of creating the structure of marketing product within a region of high tourist values (on the example of the Bieszczady)

Creator:

Kuźniar, Wiesława

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 779-789

Abstrakt:

W artykule przedstawiono teoretyczne i praktyczne aspekty atrakcyjności produktu turystycznego regionu, którego jakość uwarunkowana jest czynnikami o charakterze zarówno materialnym, jak też niematerialnym. W przypadku Bieszczadów składa się on z szeroko rozumianej oferty usług turystycznych, świadczonych na poziomie gmin powiatu bieszczadzkiego i leskiego. Ich aktywność turystyczna koordynowana jest przez wiele podmiotów i stowarzyszeń, w tym Grupę Partnerską „Zielone Bieszczady”, z której inicjatywy powstało wiele akcji promujących atuty tej części Podkarpacia. Mimo wielu ciekawych inicjatyw, oferta turystyczna Bieszczadów wciąż jeszcze wymaga udoskonalenia i poprawy jakości, na co wskazują nie tylko turyści, ale również ankietowani mieszkańcy badanych gmin oraz ich wójtowie i burmistrzowie.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123337

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information