Object

Title: Kierunki rozwoju produktu turystycznego województwa śląskiego

Title in english:

Development directions of Silesian Voivodeship tourist product

Creator:

Dryglas, Diana ; Hadzik, Andrzej

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 204-214

Abstrakt:

Celem artykułu jest prezentacja produktu turystycznego województwa śląskiego w ujęciu przestrzennym. Podejmuje się próbę opisu województwa śląskiego jako specyficznego regionalnego produktu turystycznego będącego przedmiotem marketingu terytorialnego. W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych przez Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o. o. na losowo dobranej próbie 2034 turystów w województwie śląskim w 2009 r. Na ich podstawie wnioskuje się, że produkt turystyczny województwa śląskiego powinien: nawiązywać do tożsamości regionalnej, mieć innowacyjny charakter, wyróżniać się indywidualizacją i specjalizacją produktów turystycznych w kontekście imperatywu rozwoju zrównoważonego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123258

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information