Object

Title: Możliwości i ograniczenia metaanalizy w obszarze ilościowych badań marketingowych

Title in english:

Capabilities and Constraints of Meta-analysis of Quantitative Marketing Research Area

Creator:

Rószkiewicz, Małgorzata

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 82-95

Abstrakt:

Rozwój problematyki badań społecznych prowadzi do poszerzania się obszarów realizowanych badań empirycznych. Duża podaż wyników badań często odnoszących do tych samych zagadnień stwarza pytanie, jak prowadzić analizę sumaryczną, ustalającą, co w zasadzie wiadomo z przebadanych obszarów [Grave, Griffith 1971]. Realizowanie poszczególnych badań na próbach losowych sprawia, iż uzyskiwane wyniki nie są jednakowe. Ich zakres zmienności opisuje wariancja losowa estymatora. W artykule rozważono problemy związane z analizą fluktuacji wyników badań, których rozstrzygnięcie wyznacza paradygmat statystycznej metaanalizy.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120526

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information