The efficiency of the marketing planning model in the network organizations
Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3, s. 53-69
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; click here to follow the link ; click here to follow the link
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Jul 5, 2019
Dec 15, 2017
64
61
https://dbc.wroc.pl./publication/43187
Edition name | Date |
---|---|
Efektywność planowania marketingowego organizacji sieciowych | Jul 5, 2019 |
Matuszewska, Aleksandra Witkowska, Dorota Galanc, Tadeusz. Redakcja
Trzaskalik, Tadeusz Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Fragnelli, Vito Stach, Izabella Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Ramsey, David Galanc, Tadeusz. Redakcja
Gambarelli, Gianfranco Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Mercik, Jacek Wiesław Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Kałuszko, Andrzej Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Owsiński, Jan W. Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja