Efektywność planowania marketingowego organizacji sieciowych
Group publication title:Operations Research and Decisions
Title in english:The efficiency of the marketing planning model in the network organizations
Creator: Contributor: Subject and Keywords:ekonomia - czasopisma ; badania operacyjne ; zarządzanie - czasopisma ; efektywność planowania marketingowego ; organizacje sieciowe ; model sieci wartości ; cele organizacji sieciowych ; marketing planning efficiency ; network organizations ; value net model ; network organizations’ goals
Description:Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3, s. 53-69
Publisher:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Source:<sygn. PWr A5532II> ; click here to follow the link ; click here to follow the link
Language: Relation:Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3 ; Operations Research and Decisions
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location: