Efektywność planowania marketingowego organizacji sieciowych
Tytuł publikacji grupowej:Operations Research and Decisions
Tytuł odmienny:The efficiency of the marketing planning model in the network organizations
Autor: Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:ekonomia - czasopisma ; badania operacyjne ; zarządzanie - czasopisma ; efektywność planowania marketingowego ; organizacje sieciowe ; model sieci wartości ; cele organizacji sieciowych ; marketing planning efficiency ; network organizations ; value net model ; network organizations’ goals
Opis:Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3, s. 53-69
Wydawca:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:<sygn. PWr A5532II> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Powiązania:Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3 ; Operations Research and Decisions
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: