Usability of eye tracking research on the implicit determinants of customers’ behavior measurement
Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53), s. 54-71
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/ekt.2016.3.05 ; oai:dbc.wroc.pl:36365
Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53)
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
13 lut 2017
2 547
https://dbc.wroc.pl./publication/39935
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców | 11 cze 2022 |
Garczarek-Bąk, Urszula Disterheft, Aneta
Garczarek-Bąk, Urszula
Sokołowski, Adam
Lin, Chern-Sheng Ho, Chien-Wa Chen, Wen-Chen Chiu, Chuang-Chien Yeh, Mau-Shiun Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Lin, Chern-Sheng Lin, Chia-Hau Lay, Yun-Long Yeh, Mau-Shiun Chang, Hsing-Cheng Gaj, Miron. Redakcja Urbańczyk, Wacław. Redakcja
Rusnak, Marta Szewczyk, Joanna Chmielewski, Piotr Setkowicz, Bogusław. Tłumaczenie
Nesterak, Janusz Radziszewski, Przemysław Śliwa, Karolina
Rożek, Bożena Błasiak, Władysław Andrzejewska, Magdalena Godlewska, Małgorzata Pęczkowski, Paweł Rosiek, Roman Sajka, Mirosława Stolińska, Anna Wcisło, Dariusz