Struktura obiektu
Tytuł:

Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców

Tytuł publikacji grupowej:

Ekonometria = Econometrics

Tytuł odmienny:

Usability of eye tracking research on the implicit determinants of customers’ behavior measurement

Autor:

Garczarek-Bąk, Urszula

Temat i słowa kluczowe:

eye tracking ; użyteczność badań eye trackingowych ; usability of eye tracking research

Opis:

Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53), s. 54-71

Abstrakt:

Celem artykułu jest określenie użyteczności eye trackingu jako metody badania zachowań nabywców. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W artykule, oprócz ukazania istoty badań eye trackingowych, opisano procedurę ich przygotowania i realizacji oraz wskazano możliwe formy prezentacji pozyskanych w ten sposób danych (mapy cieplne, ścieżki spojrzeń oraz analizę obszarów zainteresowania). Szczególną uwagę poświęcono także ewentualnym trudnościom metodycznym oraz technicznym występującym podczas realizacji eksperymentu badawczego

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/ekt.2016.3.05

Język:

pol

Powiązania:

Ekonometria = Econometrics, 2016, Nr 3 (53)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: