Determining the attractiveness of market segments as the ending step of segmentation process
Tytuł wol.: Projektowanie, ocena i wykorzystanie danych rynkowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, Nr 51
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
25 sty 2013
1 301
1300
https://dbc.wroc.pl./publication/21226
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta Król, Anna
Dziechciarz-Duda, Marta Król, Anna
Dziechciarz-Duda, Marta Przybysz, Klaudia