Ambient Media - Innovative Tools and Activities of Marketing Communication
Hall, Hanna ; Gębarowski, Marcin
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 82-89
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Apr 16, 2025
Apr 16, 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/172546
Edition name | Date |
---|---|
Ambient media - innowacyjne działania i narzędzia komunikacji marketingowej | Apr 16, 2025 |
Gębarowski, Marcin
Gębarowski, Marcin Siemieniako, Dariusz
Hall, Hanna