Obiekt

Tytuł: Mikrogeograficzna segmentacja rynku w badaniu stylu życia

Tytuł odmienny:

Microgeographic Market Segmentation in the Study of Lifestyle

Autor:

Kaczmarek, Mirosława

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 465-470

Abstrakt:

Microgeographic segmentation is based on the premise that people with similar social status a lifestyle and, therefore, similar consumers' behaviour, live close to one another. Such small spatial units may consist of streets, blocks of flats and also of individual houses. As a result, micro-geographic segmentation may be conducted on various levels of spatial aggregation and its cognitive value grows together with the decrease in size of the spatial unit it concerns. The article presents the results of segmentation of the inhabitants of Poznan conducted with regard to the building type they live in. The segmentation was carried with respect to the way of spending one's free time.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:132287

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

9 mar 2025

Data dodania obiektu:

9 mar 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/171007

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji