Role of Promotion in Developing the Market Value of a Company According to the Empirical Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 422-430
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 9, 2025
Mar 9, 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/171001
Edition name | Date |
---|---|
Rola promocji w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych | Mar 9, 2025 |
Wiktor, Jan W. Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Ďaďo, Jaroslav Wiktor, Jan W.
Kozłowska, Danuta Łazarczyk, Wiktor Kania, Jan Instytut Historii Architektury Sztuki i Techniki Politechniki Wrocławskiej