Role of Promotion in Developing the Market Value of a Company According to the Empirical Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 422-430
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
9 mar 2025
9 mar 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/171001
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rola promocji w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych | 9 mar 2025 |
Wiktor, Jan W. Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Ďaďo, Jaroslav Wiktor, Jan W.
Kozłowska, Danuta Łazarczyk, Wiktor Kania, Jan Instytut Historii Architektury Sztuki i Techniki Politechniki Wrocławskiej