Object

Title: Wykorzystanie badań marketingowych w określaniu wpływu dystrybucji na rynkową wartość przedsiębiorstwa

Title in english:

Marketing Research Use in Defining the Influence of Distribution on Enterprise Market Value

Creator:

Czubała, Anna ; Jonas, Agata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 402-413

Abstrakt:

In the paper there are presented and arranged essential relationships between distribution and enterprise market value in theory and practice. Basing oneself on interviews and results of questionnaire research conducted in Polish enterprises, there is presented a scope of interest among producers in shaping and controlling distribution channels, distribution strategies they use, forms of cooperation among them and innovations in distribution. Particular attention is paid to the level of consciousness in researched enterprises in relation to the association among distribution, offer value to customers and its competitiveness and enterprise value.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:132279

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information