Market Research of Formal Markets (on the Example of Commodities Markets in the European Union)
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 331-340
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 9, 2025
Mar 9, 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/170991
Edition name | Date |
---|---|
Badania marketingowe rynków formalnych (na przykładzie giełd towarowych Unii Europejskiej) | Mar 9, 2025 |
Drewiński, Marek (-2014) Kramer, Józefa. Promotor