Classification of Methods of Gathering Data about Foreign Markets from Primary Sources
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 48-58
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
8 mar 2025
8 mar 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/170931
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Klasyfikacja metod zbierania danych o rynkach zagranicznych ze źródeł pierwotnych | 8 mar 2025 |
Kaczmarczyk, Stanisław Sobocińska, Magdalena. Redakcja