Paradigms of Social Science and Their Usage in Scientific Research of Marketing Management Systems
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 17-26
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 8, 2025
Mar 8, 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/170928
Edition name | Date |
---|---|
Paradygmaty nauk społecznych a ich wykorzystanie w badaniach naukowych systemów zarządzania marketingowego | Mar 8, 2025 |
Żabiński, Leszek Kramer, Teodor. Promotor