Object

Title: Marketing relacji jako orientacja zwiększająca szansę powodzenia procesów restrukturyzacji i prywatyzacji placówek służby zdrowia w Polsce

Title in english:

Relation Marketing as the Factor Increasing the Chances of Success in Restructuring and Privatization Processes of Health Centres in Poland

Creator:

Wachowicz, Renata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1103, s. 121-134

Abstrakt:

The on-going reform process in health care in Poland, restructuring of health centres and consequences of joining the European Union changed radically the operating conditions in health centres. As a consequence of the irreversible restructuring process of medical services as well as the emergence of competitive private centres, the success can be achieved only by the centres which will be able to establish long-term, profitable ties with the patients and other actors in the market. Relation marketing seems to be the best solution to the problem of helath providers undergoing restructuring.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:131307

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1103 ; Komercjalizacja i prywatyzacja ZOZ. Kluczowe warunki osiągnięcia sukcesu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information