Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing relacji jako orientacja zwiększająca szansę powodzenia procesów restrukturyzacji i prywatyzacji placówek służby zdrowia w Polsce

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Relation Marketing as the Factor Increasing the Chances of Success in Restructuring and Privatization Processes of Health Centres in Poland

Autor:

Wachowicz, Renata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1103, s. 121-134

Abstrakt:

The on-going reform process in health care in Poland, restructuring of health centres and consequences of joining the European Union changed radically the operating conditions in health centres. As a consequence of the irreversible restructuring process of medical services as well as the emergence of competitive private centres, the success can be achieved only by the centres which will be able to establish long-term, profitable ties with the patients and other actors in the market. Relation marketing seems to be the best solution to the problem of helath providers undergoing restructuring.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1103 ; Komercjalizacja i prywatyzacja ZOZ. Kluczowe warunki osiągnięcia sukcesu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: