Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1083, s. 699-706
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1083 ; Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
4 lut 2025
4 lut 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/169797
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketingowe strategie rewitalizacji miejskiej w Polsce - próba typologii | 4 lut 2025 |
Obrębalski, Marek
Obrębalski, Marek
Obrębalski, Marek
Obrębalski, Marek
Obrębalski, Marek Ginsbert-Gebert, Adam. Promotor