Marketing Costs in Business-to-Business Service Companies : Case Studies Analysis
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1101, s. 211-216
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1101 ; Stan rozwoju i zakres stosowania controllingu operacyjnego w małych i średnich przedsiębiorstwach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Feb 3, 2025
Feb 3, 2025
6
https://dbc.wroc.pl./publication/169741
Edition name | Date |
---|---|
Koszty marketingu w przedsiębiorstwach świadczących usługi w sektorze business-to-business : analiza przypadków | Feb 3, 2025 |
Nowak, Marta
Nowak, Marta
Nowak, Marta
Nowak, Marta
Nowak, Marta