Struktura obiektu
Tytuł:

Koszty marketingu w przedsiębiorstwach świadczących usługi w sektorze business-to-business : analiza przypadków

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Costs in Business-to-Business Service Companies : Case Studies Analysis

Autor:

Nowak, Marta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1101, s. 211-216

Abstrakt:

"Service sector differs from production sector significantly. Business-to-business services are the special kind of services. Services, especially business-to-business services, need more sophisticated marketing than material goods. Therefore the structure of marketing costs structure is different. Also marketing costs vary depending on different factors, such as the company size, type of services and :ompany's clients. "

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1101 ; Stan rozwoju i zakres stosowania controllingu operacyjnego w małych i średnich przedsiębiorstwach

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: