Obiekt

Tytuł: Budżetowanie kapitałowe w strategicznym controllingu działalności marketingowej

Autor:

Nowak, Marta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1080, s. 296-301

Abstrakt:

The article treats of application of capital budgeting in strategic marketing controlling. It is based on the assumption that investment in relationship with a client is a specific form of investment. Therefore they ought to be measurable b usage of the same techniques and methods which are applied to the other investment forms. As both academics and financial managers agree that discounted methods, especially NPV technique are most objective, this technique should be used while evaluating client relation investments. In this context CLV (Customer Lifetime Value) should be used. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:130571

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1080 ; Rachunkowość zarządcza i controlling a strategie przedsiębiorstw i instytucji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

28 sty 2025

Data dodania obiektu:

24 sty 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

6

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/169239

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji