Obiekt

Tytuł: Wybrane nowoczesne formy i narzędzia zarządzania marketingowego

Tytuł odmienny:

Chosen modern forms and tools of the marketing management

Autor:

Binsztok, Aleksander

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 217-226

Abstrakt:

In this article an author underlines the need of using the modem forms and tools of the marketing anagement. Basing on their main attitudes of the described subjects, author presents: global marketing, how to create corporate identity and the value for the clients, lobbying in the Internet network, hidden marketing, CRM (Customer Relationship Management), Contact Centre and the CEM (Customer Experience Management). On the end of this article an author has described the attitudes of the marketing manager.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:130367

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 sty 2025

Data dodania obiektu:

19 sty 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/168908

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji