Object structure
Title:

Wybrane nowoczesne formy i narzędzia zarządzania marketingowego

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Chosen modern forms and tools of the marketing management

Creator:

Binsztok, Aleksander

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 217-226

Abstrakt:

In this article an author underlines the need of using the modem forms and tools of the marketing anagement. Basing on their main attitudes of the described subjects, author presents: global marketing, how to create corporate identity and the value for the clients, lobbying in the Internet network, hidden marketing, CRM (Customer Relationship Management), Contact Centre and the CEM (Customer Experience Management). On the end of this article an author has described the attitudes of the marketing manager.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: