Object

Title: Okazje jako przedmiot badań w zakresie zarządzania strategicznego

Title in english:

Business Opportunities as a Research Subject in Strategy Management

Creator:

Krupski, Rafał

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20, s. 156-162

Abstrakt:

The article presents a new paradigm's basis - the identification of an organization strategy in a turbulent environment. The structure of a mentioned strategy concerns resources, business opportunities and their filter, identification and application. The link of these elements is an organization's mission - the only one element derived from classic conceptions. Moreover, the article presents the results of research confirming the great role of a new strategy's formulating.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124475

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information