Obiekt

Tytuł: Istota promocji produktu turystycznego miasta

Tytuł odmienny:

The core concept of town tourism product promotion

Autor:

Zawadzki, Piotr

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 1042-1052

Abstrakt:

W artykule podjęto próbę wskazania istoty promocji produktu turystycznego miasta jako ważnego elementu w procesie rozwoju gospodarczego. Prosperity wielu miast uzależnione jest w dużej mierze od inwestorów tworzących miejsca pracy i turystów wydających pieniądze w czasie swojego pobytu. Władze lokalne, chcąc zachęcić potencjalnych turystów do przyjazdu, muszą wykorzystywać w swoich działaniach różnorodne elementy marketingu, a o sile przyciągania decyduje ich umiejętne zastosowanie. Obecnie, aby odnieść sukces, nie wystarcza już samo przygotowanie atrakcyjnej oferty, ale niezbędna staje się odpowiednio dobrana promocja, dzięki której oferowany produkt zostanie wyróżniony spośród podobnych na rynku. Autor w opracowaniu przedstawił podstawowe cele promocji miasta, a także działania w zakresie komunikacji realizowane przez władze samorządowe.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123658

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

5 wrz 2023

Data dodania obiektu:

5 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

120

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/161950

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Istota promocji produktu turystycznego miasta 5 wrz 2023

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji