Object

Title: Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako atrakcyjnego pracodawcy

Title in english:

Creating a Company's Image as an Attractive Employer

Creator:

Olszewska, Barbara ; Olszewska, Karolina

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 172-180

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest zastanowienie się nad potrzebą kształtowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy przez firmy działające na polskim rynku. Potrzeba ta wynika z jednej strony z oceny pracodawców przez zatrudnionych, z drugiej zaś z rosnącego znaczenia świadomego i profesjonalnego działania w tym zakresie. W tym kontekście rozważa się korzyści zastosowania koncepcji employer branding. Szczególną uwagę zwraca się na zapewnienie zgodności wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy - jako warunku wiarygodności pracodawcy. (fragment tekstu)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:122992

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43 ; Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information