Obiekt

Tytuł: Analiza i wizualizacja rynku stacji radiowych na Śląsku

Tytuł odmienny:

Analysis and Visualization of Radio Market in Silesia

Autor:

Brzezińska, Justyna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86, s. 215-222

Abstrakt:

The paper shows two methods of classification together with its graphical results. The methods are used to present different ways of presentation of classification results with the example based on radio market in Silesia. There are two methods shown in this paper: k-means and multidimensional scaling with ALSCAL algorithm. Obtained results show that it is possible to make a market segmentation and present its graphical result.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:122368

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86 ; Wizualizacja wyników badań marketingowych – podejścia, metody i zastosowania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

24 cze 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

37

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/160635

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji