Struktura obiektu
Tytuł:

Interdyscyplinarność marketingu i wynikające z niej dla badań marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Interdisciplinary Character of Marketing and Its Consequences for Marketing Research

Autor:

Oczachowski, Dariusz

Temat i słowa kluczowe:

marketing ; nauka interdyscyplinarna ; struktura nauki ; badania marketingowe

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 62-72

Abstrakt:

Marketing niemal od początku był rozwijany jako nauka interdyscyplinarna. Jednak sam termin "interdyscyplinarność" może być różnie rozumiany, od czego zależy teoria i praktyka badawcza marketingu. Autor artykułu, przedstawiając skrótowo istotę interdyscyplinarności w nauce i status marketingu w strukturze nauk, próbuje się odnieść do kwestii właściwej interpretacji interdyscyplinarności marketingu - takiej, która zapewniałaby mu największą korzyść poprzez ukształtowanie właściwej kultury badawczej (badania marketingowe).

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: