Obiekt

Tytuł: Zastosowanie badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej (w świetle analizy zawartości publikowanych wyników badań)

Tytuł odmienny:

The Adoption of Experimental Research in the Evaluation of Marketing Communication Effects (in the Light of Analysis of Content of Published Research Results)

Autor:

Kaniewska-Sęba, Aleksandra ; Leszczyński, Grzegorz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 96-105

Abstrakt:

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną marketerzy powinni zwracać szczególną uwagę na skuteczność i rentowność komunikacji marketingowej. Jedną z przyczyn małej aktywności przedsiębiorstw pod tym względem może być luka w wiedzy dotyczącej możliwości wykorzystania różnych metod badawczych do pomiaru efektów komunikacji marketingowej. W polskiej literaturze stosunkowo mało jest opracowań na temat prowadzenia i stosowania eksperymentów. W artykule zawarto analizę wybranych opracowań z "International Journal of Research in Marketing" oraz "Journal of Marketing Research" właśnie pod kątem wykorzystania badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej. Przeanalizowano zakres przedmiotowy i rodzaj wykorzystanych testów eksperymentalnych oraz możliwości i ograniczenia z nimi związane.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:120412

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

17 mar 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

43

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/158685

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji