Object structure
Title:

Zastosowanie badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej (w świetle analizy zawartości publikowanych wyników badań)

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

The Adoption of Experimental Research in the Evaluation of Marketing Communication Effects (in the Light of Analysis of Content of Published Research Results)

Creator:

Kaniewska-Sęba, Aleksandra ; Leszczyński, Grzegorz

Subject and Keywords:

badania marketingowe ; eksperyment ; efekty komunikacji marketingowej

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 96-105

Abstrakt:

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną marketerzy powinni zwracać szczególną uwagę na skuteczność i rentowność komunikacji marketingowej. Jedną z przyczyn małej aktywności przedsiębiorstw pod tym względem może być luka w wiedzy dotyczącej możliwości wykorzystania różnych metod badawczych do pomiaru efektów komunikacji marketingowej. W polskiej literaturze stosunkowo mało jest opracowań na temat prowadzenia i stosowania eksperymentów. W artykule zawarto analizę wybranych opracowań z "International Journal of Research in Marketing" oraz "Journal of Marketing Research" właśnie pod kątem wykorzystania badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej. Przeanalizowano zakres przedmiotowy i rodzaj wykorzystanych testów eksperymentalnych oraz możliwości i ograniczenia z nimi związane.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: