Use of Marketing Research in Forming Relations with Consumers
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
27 lut 2023
7 sty 2023
44
https://dbc.wroc.pl./publication/157542
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami | 27 lut 2023 |
Putyło, Katarzyna
Dobiegała-Korona, Barbara Krzepicka, Alicja
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Becker, Jarosław Stankiewicz, Monika
Domagała, Michał Łakoma, Agnieszka Piwoni-Krzeszowska, Estera
Grębosz-Krawczyk, Magdalena Otto, Jacek Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Stolarska, Monika Mańko, Kamila