Dziechciarz, Józef. Promotor ; Perechuda, Kazimierz. Recenzent ; Żabiński, Leszek. Recenzent
Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1995, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR 802 ; oai:dbc.wroc.pl:111002
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
16 gru 2021
24 sie 2021
8
https://dbc.wroc.pl./publication/153239
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing management : strategic marketing conceptuing, research, analysis, planning, organisation and implementation | 16 gru 2021 |
Woźniczka, Jarosław (1964- ) Drewiński, Marek. Promotor
Wiktor, Jan W.
Szymanek, Zbigniew Mazurek-Łopacińska, Krystyna. Promotor
Żabiński, Leszek
Rupik, Katarzyna Galanc, Tadeusz. Redakcja
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja