Obiekt

Tytuł: Satysfakcja klienta jako miernik efektywności systemu zarządzania jakością

Autor:

Giemza, Mariusz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1177, s. 186-192

Abstrakt:

An organization depends on its customers. Because of that it should meet and get to know all customers' needs and expectations. The growing number of customers is a very positive indicator of effectivity of quality management system. According to it organizations should check customers satisfaction rate. To achieve it organizations may use direct and indirect methods. The issue of customers satisfaction analysis in Polish organizations is an object of activity of science. The most common technique of customer's satisfaction analysing is a questionnaire technique. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:134338

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1177 ; Zarządzanie jakością i środowiskiem jako determinanty doskonalenia działania organizacji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Właściciel praw:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Lokalizacja oryginału:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

27 kwi 2025

Data dodania obiektu:

27 kwi 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/173068

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji