Object

Title: Modele internetowe a wsparcie klienta w procesie zakupu ubezpieczenia

Creator:

Kaczała, Monika

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1088, t. 1, s. 242-251

Abstrakt:

The purpose of the article is to consider how the application of b2c type internet models (business-to-customer) in an insurance distribution channel supports the client in the process of buying insurance services. The solution to this problem has been based on the theory of information. It is assumed that going from one stage of the buying process to the other requires the insured to have a minimum knowledge he can be certain of enough. The article points at the cost of acquiring this knowledge through the traditional channels and through the internet. The considerations led to some practical conclusions regarding the modes of use of the internet-based distribution. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:131602

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1088. T. 1 ; Inwestycje finansowe i ubezpieczenia – tendencje światowe a polski rynek. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information