Kategoryzacja konsumentów na podstawie stopnia akceptacji technologii informacyjnych
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1081, s. 81-87
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1081 ; Advanced Information Technologies for Management
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Feb 4, 2025
Jan 27, 2025
5
https://dbc.wroc.pl./publication/169351
Edition name | Date |
---|---|
Categorization of Consumers Based on the Information Technology Acceptance Rate | Feb 4, 2025 |
Unold, Jacek Nowicki, Adam. Promotor Goliński, Jan. Recenzent Małachowski, Andrzej. Recenzent
Nowicki, Adam Unold, Jacek Jajuga, Krzysztof, Red.