Purchasing innovation on the market of services by seniors consumers – selected aspects
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2018.526.22 ; oai:dbc.wroc.pl:58438
Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
30 sty 2019
174
https://dbc.wroc.pl./publication/98056
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zakupy innowacji na rynku usług przez konsumentów seniorów – wybrane aspekty | 11 cze 2022 |
Mucha, Monika
Kardynia, Aleksandra Szkop, Dominika Kozycz, Zuzanna Zakrzewska-Półtorak, Alicja. Redakcja
Różyk-Myrta, Alicja. Redakcja
Blażlak, Robert
Balińska, Agata