Tourist fairs as a tool for promotional activity of Jelenia Góra district
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Oct 3, 2017
476
466
https://dbc.wroc.pl./publication/41612
Edition name | Date |
---|---|
Targi turystyczne jako narzędzie aktywności promocyjnej powiatu jeleniogórskiego | Jun 11, 2022 |
Kucharczyk, Monika Błaszczyk, Jolanta Seruga, Przemysław Piekara, Agnieszka Zimny, Sylwia Krzywonos, Małgorzata
Mirek, Jolanta
Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena