Identity for sale? Internal and external image of the city of Wrocław and its commodification
Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50), s. 15-28
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5234III> ; click here to follow the link ; www.architectus.arch.pwr.wroc.pl ; click here to follow the link
Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej ; Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50)
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Jun 25, 2019
Sep 18, 2017
72
73
https://dbc.wroc.pl./publication/41408
Edition name | Date |
---|---|
Tożsamość na sprzedaż? Wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny Wrocławia oraz jego komercjalizacja | Jun 25, 2019 |
Dworniczak, Łukasz Drapella-Hermansdorfer, Alina. Promotor
Grzyś, Patrycja Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Damurski, Łukasz Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Rynio, Dorota
Jurkowska-Kucharska, Barbara Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Małachowicz, Edmund Szynkiewicz, Adam
Bernaś, Agnieszka Łużyniecka, Ewa. Redakcja