Object

Title: Paradoks „retro-innowacji” w zarządzaniu marką

Title in english:

Paradox of retro-innovation in brand management

Creator:

Grębosz, Magdalena ; Pointet, Jean-Marc

Description:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26), s. 52-62

Abstrakt:

Celem artykułu jest próba przedstawienia koncepcji „retro-innowacji” w zarządzaniu marką; polegającej na łączeniu stylu retro marki z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi produktów. Celem studiów literaturowych było dokonanie analizy koncepcji marki retro wobec zmian postaw konsumentów. W artykule przedstawiono także wyniki badań empirycznych z obszaru zarządzania marką retro. Wybrane przypadki zarządzania marką poprzez łączenie stylu retro z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi produktów były przedmiotem badań prowadzonych we Francji i w Polsce w 2015 roku. Analiza ich wyników dowodzi; iż wykorzystanie koncepcji retro w zarządzaniu marką wzbudza szczególne zainteresowanie wśród konsumentów; zwłaszcza jeśli jednocześnie produkty marki oparte są na nowych rozwiązaniach technologicznych

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:32218

Language:

pol

Relation:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26)

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information