Entrepreneurial opportunity recognition – results of qualitative research
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
18 sty 2016
127
121
https://dbc.wroc.pl./publication/34351
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rozpoznawanie okazji przedsiębiorczych – rezultaty badań jakościowych | 18 paź 2022 |
Górniak, Aneta Skubalska-Rafajłowicz, Ewa. Promotor Rusiecki, Andrzej. Promotor
Bobulski, Janusz Urbańczyk, Wacław. Redakcja
Siarka, Paweł
Nogalski, Bogdan Niewiadomski, Przemysław
Krycia-Chomińska, Agata Szpulak, Aleksandra
Kobel, Joanna Podbielska, Halina Lechna-Marczyńska, Monika Ulatowska-Jarża, Agnieszka Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Nogalski, Bogdan Niewiadomski, Przemysław
Rekuć, Witold Szczurowski, Leopold