Cognitive or affective thinking? Between hard data and foreboding – modern business dilemmas
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Oct 18, 2022
Jan 15, 2016
135
128
https://dbc.wroc.pl./publication/34330
Edition name | Date |
---|---|
Myślenie kognitywne czy afektywne? Między danymi twardymi a przeczuciem – dylematy współczesnego przedsiębiorcy | Oct 18, 2022 |
Michna, Anna Kmieciak, Roman
Parteka, Tomasz Martyniuk-Pęczek, Justyna
Bratnicka, Katarzyna
Matejun, Marek
Danielak, Wiesław Skalik, Jan. Promotor Stankiewicz, Janina. Recenzent Koziński, Józef Roman. Recenzent
Kalińska-Kula, Magdalena Smalec, Agnieszka