Sustainable marketing as a tool of enterprise improvement
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2015.376.07 ; oai:dbc.wroc.pl:27339
Zrównoważony rozwój organizacji - odpowiedzialne zarządzanie ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 376
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
11 cze 2022
10 cze 2015
1 828
1824
https://dbc.wroc.pl./publication/30315
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing zrównoważony jako narzędzie doskonalenia przedsiębiorstwa | 11 cze 2022 |
Mirek, Jolanta
Szymoniuk, Barbara
Sztando, Andrzej Moreira Silva, João Paulo Kazybayeva, Aizhan
Gryszel, Piotr Zaremba-Warnke, Sabina Drelich-Skulska, Bogusława. Redakcja Sobocińska, Magdalena. Redakcja Tomášková, Andrea. Redakcja
Mielcarek, Paweł
Niezgoda, Agnieszka